úterý 29. listopadu 2011

SD pro neSS (už bylo)

Heeej lidíí :)
Petul ( KLIK ) už to říkala ale (pokud to neva) musím k tomu něco měnšího dodat :))

Jsem nadšená....stardoll konečně pochopil že i neSS dollky si zaslouží to samé jako SS......vždy kdy jsem jen podotkla že je Stardoll nefér vůči neSS dollkám, ale vždy jsem dostala stejnou odpověd : "Ale vždyt neSS si Supestar můžou koupit............tak co řešíš ?!?!" ale když si ho koupit nesmíme nebo nemůžeme ??? Tohle je druhá (1.-new dárky pro nové členy) která mě štvala.....AŽ DO TED !!!!!!!! Ted si můžeme koupit všechno co chceme.....např i z Luxe a Dot,Miss Sixty,HB,Killah a dokonce i LE a další !!!Můžeme i posílat broadcast,můžeme vytvářet StarMovie (asi :)),Můžeme si koupit Stardesing jak Fashion a interior tak i jewerly !!!!!

Já si už koupila Náušnice (z desingu) Hb legíny a další :DD je to skvělé ale větší suite,prodávat v bazaru.....to holt ne no :///

ALE STEJNĚ JE TO SKVĚLÍ !!!!! ALE POZOR................ZNÁME Stardoll (bohužel) TAK TO MŮŽE BÝT JEN DOČASNÉ (jako líčidla pro neSS!!!!) TAK ŠUP ŠUP ŠUP :DDD

Psala Vaše
Do HB oděná xDD
HappyTamy

4 komentáře:

Zuzka řekl(a)...

Ono je to super, ALE pre dievčatá, ktoré ešte nikdy neplatili za stardoll a ani nebudú je to nanič, lebo:
Stardollare zadarmo nezískaš (iba ak cez pár ponúk, keď si prepojíš účet s twitterom a FB)
Takže je to to isté čo predtým. Veci pre SS si aj tak kupovať nemôžu. Iba keď si kúpia stadollare, alebo SS.
Výhodou je, že keď nám skončí SS a zvýšia sa nám nejaké SD, môžeme za ne nakupovať aj ďalej.

Anonymní řekl(a)...

Podle mě je to dočasně. Ale nemuselo by být. :)

Petul řekl(a)...

Nechápu tě....ti mě prostě chceš zakrýt..tak mě zakryj...............už mi kradeš rubriky...teď dokonce ještě píšeš stejnej článek...........Prostě štve mě to.

CoolJaninka řekl(a)...

To jsou hamouni oni sice dali SS pro neSS ale určitě počitají s tím že neSS nemají SD takže si nic nemohou koupit(teda pokut si to nezaplatí)..Ale jinak dobré ja mam 2 účtry a na jednom 3SD a druhém 2SD a co stím mam jako dělat?? Je mi to tak akorat platné na řasenku kterou jsem si koupila na začátku (neo si ji stáhla...ja uz nwm :D)..Ale jinak jim dekuji aepson neco pro nas udelali...Ale tohle jsem myslela vážne ...... zamyslete se nad tím co jsem tady psala... :DDD