pondělí 26. září 2011

VYHLÁŠENÍ KOMENTÁTORA MĚSÍCE! :)

Tak vyhlášení je dnes a vyhrává..... adelkabudjacova :) Gratuluju :))) SS ale nevyhráváš :) Víš proč? Občas jsi psala nesmyslné komentáře ;)) Vyhráváš 50sd!! :) I to se hodí nee? :)

Tak a tady je zahájení dalšího :) Vyhlášení bude 26.ŘÍJNA ;) Komentujte komentujte :) Když nebudete komentovat jedním či dvou slovami nebo nesmysly tak můžete vyhrát ss na 3týdny! :)) A ještě musíte něco splnit :) Být sledovatelem blogu (v menu ;))

Kerol :)

GRATULUJU ;)

9 komentářů:

adelkabudjacova řekl(a)...

nesmyslné?

Anonymní řekl(a)...

FGratuluji k výhře!

Ladinka-159

Kerol \ xxKxxx řekl(a)...

ano nsmyslné ;)) psala jsi je občas.. klidně pošlu fotku ;) a ladinko musíš mít google ůčet :)

adelkabudjacova řekl(a)...

Ok, pošli, ale jsem ráda, že jsem vyhrála a jop ještě o tech komentech si psala že nesmý být typu:ahgagh..a ne jako sem psala já:)

Zuzana/veresova řekl(a)...

gratulujem :) nehádala by som sa že som nevyhrala ss,50sd je perfektná cena,mne by sa to napr. teraz veľmi hodilo....

Anonymní řekl(a)...

Ahoj děvčata,jak se vám dnes daří ? Jsem tady nová a ješte se ve světě stardoll moc nevyznám...Každopádně bych vás ráda poznala a bavila se o světe stardoll :-) Zdravím vás všechny...Pápá PerlaDanay...

Anie2110 řekl(a)...

NO, tak to naštve :)ale chybama se člověk učí no ne? :D

HappyTamy řekl(a)...

Komentuju a komentuju a najednou koukám....kde je klávesnice :))

Těšim se na vyhlášení :))
Tamy

CoolJaninka řekl(a)...

KDo to vyhrál mě se to tady nezobrazuje??



...................CoolJaninka