úterý 29. listopadu 2011

Ahoj vím, že s timahle dolkama už Líčení CG a NCG bylo....
Ale já dělám remake
Takže fight
petulinqa-ppxHappyTamy
Dělám to v dobrym
Napište do komentů co je lepší jestli její proměna nebo moje....

Dnešní CG se stává: Portugalská dollka NicolRoberts je hezká to se musí uznat...hlavně se mi líbí její make-up, protože teď je na stardollu málo dollek, ketré ovládají pravidlo: čím méně tím lépe....Ona ano..a já sem jím taky řídím...

Její makeup:
Co se mi na ní líbí: Všechno až na ty černý kolem očí nevim jak se tomu říká :DDD
Co se mi na ní nelíbí: Nic nemám této dollce co vytknout

Co je lepší před nebo po?

Předtím




Potom


Dnešní NCG se stává dollka jménem *Peny*
No co mám o ní říct....ty vlasy se mi strašně líběj....Úplně můj styl :***

Její makeup:
Co se mi na ní líbí: Nelíbí se mi moc divný barvy :///
Co se mi na ní nelíbí: Všechno :///
No mám takový pocit že kvalita našich NCG upadá


Předtím


Potom






7 komentářů:

HappyTamy řekl(a)...

Jé Petíí :))Já nechci aby to byl souboj :))) co kdyby sme se střídali třeba JÁ bych je líčila v POndělí-Středu-Pátek a v Neděli a TY v úterý-čtvrtek a sobotu nebo tak.............nechci bojovat :DDD

Anonymní řekl(a)...

S tím bojem souhlasím. :D To je trošku moc. Ale kdybych měla vybrat, tak asi se mi víc líbilo od HappyTamy, ale i tvoje. ;)

Petul řekl(a)...

HappyTamy: Proč bysme se měli střídat ty prostě do mých rubrik zasahovat nebudeš

Karolína řekl(a)...

S ,,nekvalitou" naší NCG si dovoluji hrubě nesouhlasit!

Anonymní řekl(a)...

Nanien: Asi tak!! :D

Zuzana/veresova řekl(a)...

úplne súhlasím s babami!!! NCG mala krásne tiene iba tie pery už trochu prehnala ale aj tak určite PRED PRED PRED!tvoje heslo menej je niekedy viac platí ale tu určite nie,tvoje zmeny spočívajú iba v tom že dáš dolu celý make up a pridáš krikľavý rúž-proste by som rubriku prenechala niekomu inému,líčenie nie je tvoja parketa

MissPoledna159 řekl(a)...

Sakra, už toho mám dost! Tohle není tvoje rubrika a nemáš ŽÁDNÉ právo si ji nijak přivlatňovat!!! Je mi líto co se stalo, ale to ti nedává žádné právo se takto chovat...