pondělí 19. prosince 2011

SOUTĚŽ

AHOJ CHCEŠ DÁREK NA STARDOLLE? NEBO POTŘEBUJEŠ NĚJAKÉ HLASY? A JSI NA FACEBOOKU? TAK STAČÍ UDĚLAT TOTO :

všem moc děkuju! :) kdo napíše přezdívku na FB sem do komentů a fakt lajkne (zkontroluju :P) tak dostává dárek!! :))

NesStardolláci si může dole v komentech napsat o nějaký hlas :))

P.S. : Je to por mojí 4letou sestřenku :) to kvůli ní tam jsem :))

Kerol

14 komentářů:

Crazy.Marush řekl(a)...

Jéj to je dobrá fotka! :) Určitě lajknu ;) Jinak na fb jsem Maruš Zádrapová :D :)

Kerol \ xxKxxx řekl(a)...

jjposílt dárky se budou zejtra :)) a dík

aandromeda řekl(a)...

lillian.gre -->máš tam like - má to moc hezký :-)

Anonymní řekl(a)...

No kerolko.. podívala jsem se a musím říct páání.. krásná..stáčí málo a vidíš všem se to líbí ;)♥ tvoje JesiiCa

Karolína řekl(a)...

Ode mě hlas máš ;)) Pak napíšu ještě tomu kámošovi :D (až bude online, hajzl jeden! :D ) ... Jinak, přijde mi docela smutný jak tento blog "spustl" SAU byl prostě nej :) , doufám že se jednou dočkám a bude obnovený... Byl by to úžasný comeback ;)

NiQulinka řekl(a)...

lajkla jsem, pěkná fotka. :)
na fb jsem Nikolka Jirušová :D:)

BlackVampire12 řekl(a)...

od mě tam máš tea taky like, oki? :D

Anie2110 řekl(a)...

taky lajk Aňulka Palyusiková :DD jo a blognakazdyden.blogspot.com

Anonymní řekl(a)...

POZOR MŮŽETE VYHRÁT SS NA 3MĚSÍCE!!!

kerolajn9

ladinka-159 řekl(a)...

Like- Jamie Štastná

HappyTamy řekl(a)...

je krásné že to děláš pro svou 4 letou sestřenici :DD už jsem dáááá...ááávno dala "To se mi líbí" a nic nechci :DD

Klára řekl(a)...

veľmi pekná fotka ;) držím palce ;))
Klára Claire Poláčková

miley.212 řekl(a)...

Ahoj :) Máš pekný blog :) Na FB som ti dala LIKE za tú foto- Vlaďka Vrbiňáková ale nič mi nemusíš dávať :) Veď 1 LIKE nestojí za reč :)

miley.212 řekl(a)...

Jááájjj ja som!!! Ja som si nevšimla ten limit a myslela som si že to je až do teraz dakedy!!! :D Sorry za ten koment predtým... :D