pátek 2. prosince 2011

Odcházim

No tak paaa mějte se tu hezky :D Já odcházim..na blogspotu mě to fakt nebaví. Sau byl prostě nej. Stěhuju na na blog za Kerol ségrou na blog.cz :



6 komentářů:

AliEmmka řekl(a)...

Blogspoty jsou na nic, souhlasim. Ani nejsou moc hezký, a dost NEPŘEHLEDNÝ!...

Bublíí (o.Bubble.o) řekl(a)...

A taky se v nich divně píše, blbě hledá štítek, když sem dělala mp3 duely tak mi to trvalo 3x tak dlouho kvůli HTML...no já nevim já tam vidim jedinou dobrou věc tu že tu nikdo nemůže vlézt do nastavení :D

Anonymní řekl(a)...

To je škoda :\\
Ps.: na mém blogu soutěž o super ceny ;) mystardollpage.blog.cz
Misska

Anie2110 řekl(a)...

Mě se blogspot líbí :D ale blog není špatný... A navštívíte náš blog? zanedlouho tam bude i soutěž o SS!
www.blognakazdyden.blogspot.com

Anonymní řekl(a)...

Už to tady odpískejte. Váš blog je děs.

Kerol \ xxKxxx řekl(a)...

Neboj se :) a tebe znám ;) ae stejně smažu :)))

kerolajn9