úterý 29. listopadu 2011

Super no JesiiPink se konečně pořádně projevila ;)

Tak ti kdo neznají JP tak ji ani znát nechtějte ;) Já to říkala... friend008 s ní měla účet... já jí varovala že jí JP něco udělá ale ona neee.. prej dej jí ještě šanci.. :D to mě dostala a tady to má ;)) to je rozhovor s friend008.. takže lidi dávejte bacha!

pardon malý kousky tam chyběj nestáíhala jsem ju
Kerol

6 komentářů:

HappyTamy řekl(a)...

OMG !!!!!!!!!!!!!!! ta JP mi táááááák se*e.....je to neskutečná kun*a,pí*a a nechtějte vědět co víc grrrrrrrrrrrr ta mrcha jedna,ta *@+-/'!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

BlackVampire12 řekl(a)...

JP je hrozná kráva a na tomhle blogu jakmile někdo řekne Jes**Pi*k tak už to beru za sprosté slovo... Mě se taky teď ozvala, že sem prej trapná s tím sledováním outfitů atd...

Petul řekl(a)...

Mě napsala že její brácha mi hakne účet a budu bez petulinqa-pp a potom mi napsala o tom že mám hnusnou dollku

Elma řekl(a)...

ILUVBOYS007 : magor století fakt ostuda celeho stardollu :D nejlepší bylo jak my napsala že nas všechny nahlasí a už nikdo nebude mít dollku ,prej pořad píše adminum ty ji asi taky mají v lasce jako ja a všichni dokola ;)

Elma řekl(a)...

pro info. Iluvboys007 jsem ja to co je tam napsane je pro Jp ;)

Anie2110 řekl(a)...

:D je to k*áva. Já jsem šla na její párty a nějak jsem si toho nevšimla.... Samozřejmě jsem tam udělala reklamu na náš blo ( na kterém bude mimochodem soutěž o ss www.blognakazdyden.blogspot.com) A hned říkala že je trapný... Ale jak jsem se tak dívala na její suite... měly by mlčet! :)