úterý 29. listopadu 2011

Ahoj lidičky..jaku už všichni víte zemřel mi táta :( Tak jsem neměla sílu přispívat takže dneska to rozjedu....
Prosím abyste mi nepřispívali do mých rubrik:
Your make-up
Líčení CG a NCG

Chápu že to líčení cg a ncg sem přispívala jen 2 nebo 3 články, ale chtěla bych jí převzat, tak prosím tyhle dvě rubriky jsou moje= nepřispívat :/// Děkuju
Vaše
Petulinqa-pp
Jmenovku udělám ještě dnes

5 komentářů:

evilka123 řekl(a)...

To je mi líto, že ti umřel táta. :( Upřímnou soustrast. :(

Petul řekl(a)...

Děkuju :(

Crazy.Marush řekl(a)...

Je mi tě líto..:( Já bych to asi vůbec nedávala kdyby mi zemřel táta..:( Víš, nikdo tě nenutí přispívat, jestli s tím ještě nejsi pořádně vypořádaná :)

Anie2110 řekl(a)...

Já tě obdivuju... Já bych už se vzdala... T yse ale určitě nevzdávej... bude to težké ale zvládnš to věř mi... Vím co to je

Karolína řekl(a)...

Upřímnou soustrast ;(